31 Temmuz 2007 Salı

Rejim Listem

Bugünlük hoşçakalın demiştim ama, size rejim listemden bahsetmediğimi hatırladım. Ben bugün rejime başladıııımm. Son iki ayda aldığım 4 kiloyu vermek için son dört aydır ancak hazırlayabildiğim beynim bugün teslim oldu.



Şimdi bakın bugün ne yedim.




Almam gereken günlük kalori miktarını 671 olarak belirledim. (Normalden biraz daha az belirledim özellikle)

31-Aug

Yediklerim-Yiyeceklerim

1 domates , 30 kalori
1 salatalık , 11 kalori
1 yeşil biber, 15 kalori
1kk B. Peynir, 52 kalori
1 ekmek, 60 kalori
1 çay kaşığı reçel, 55 kalori
şeftali, 60 kalori
Jimnastik, -160 kalori
şeftali , 60 kalori
Tavuk, 200 kalori
Semizotu , 64 kalori
kepekli ekmek, 60 kalori

Toplam
507
kalan
164

Şu ana kadar herşeyi yedim. Sadece bir adet şeftalim kaldı. Onu da yedikten sonra bugünü sağ salim ve rejimimin birinci günü olarak başarılı bir şekilde bitirmiş olacağım. Saat 22:30 biraz sonra şeftalimi de yerim, ona göre hareket ederim. Hesabım günde 671 kaloriden fazla almamak.
Bakalım kilom 62. Gün be gün size kilom hakkında (Çok da ilgi göstereceğinizden eminim...)bilgi vereceğim.
Bugünlük hoşçakalın.

Hiç yorum yok: