7 Ağustos 2007 Salı

Herkes elindekinin kıymetini bilmeli, ama Nasıl?

Attığım başlık belki anlatacaklarımla çokda uyumlu olmasa da yüzde yüz gerçeklik payı olduğundan ve de hemen hemen herkesin göz ardı ettiği bir konu olduğundan en azından hatırlatma babından bu başlığı atmak istedim. Gerçekten de öyle değil mi? Herkes elindekinin kıymetini bilse daha mutlu ve huzurlu bir toplum olmazmıyız? Daha doyumlu çocuklar olmaz mı? Olur olmasına da nasıl olur işte bu kocaman bir soru işareti.

Sabah saat sekiz gibi uyandım. Gece, daha doğrusu sabaha karşı saat dörtte yatmama rağmen. Nedendir anlamadım, yani sadece dört saatlik bir uykunun ardından uyandım, bir daha uyumamacasına uyanık. Sonra ne mi yaptım? F.hanım kahvaltı hazırladı, bense salonda kolyuğun üzerinde elime ördüğüm bluzu aldım ve hiçbir şey yapmadan onu ördüm. Canım sıkıldı fazlasıyla. Bugün ne bilgisayarın başına oturmak istedim, ne de başka birşey yapmak istedim. Sadece can sıkıntısı ile koltukta oturdum ve örgümü ördüm.
Böyle günler benim hiçbir şey yapmak istemediğim günler, kendime tarifini tam olarak yapamadığım ama mutlaka canımı sıkan bir şeylerin olduğu, kolumu, kanadımı kıpırdatamadığım günler. Biliyorum canımı sıkanın ne olduğunu aslında ama, boşveriyorum.
Samsun'a gitmemiz lazım. Daha bilet bile almadık. Canım yolculuk yapmak istemiyor. Zaten bıkmışım yolculuklardan. Bir ışınlama aleti olsa da filimlerdeki gibi birden Samsunda oluversek...de olmuyor işte. Saçmalıyorum, pekala farkındayım. Benim hemen şimdi bilet işini halledip, valiz hazırlamaya başlamam lazım. Bu arada hani rejim yapıyordum ya. İşte o rejimden zerre kadar eser kalmadı. Bakın bugün neler yedimm ve de kalorileri neler şimdi hesaplayacağım, sizde göreceksiniz ne kadar boğazına hakimiyet konusunda yetersiz olduğumu.
Sabah kahvaltısı;
2 büyük dilim beyaz peynir.
1 dilim ekmek
iki yemek kaşığı patates kızartması
4 çay kaşığı reçel
4 çay kaşığı krem peynir

Evet görüldüğü üzere zaten gün boyu almam gereken kaloriyi kat be kat alıp götürmüşüm bir sabah kahvaltısı ile. Öğleden sonra ve akşam;

2 kabak dolması
1 dilim ekmek
2 tabak makarna
1 kase çorba

Benim tamamen moralim bozuldu. En iyisi kalori hesbı yapmıyayım. İsterseniz siz yapın.
Bugünlük hoşçakalın.
http://www.Europey.com Editöründen

Hiç yorum yok: