5 Ağustos 2007 Pazar

Rejimi mejimi bıraktım

Bugün gerçekten Pazartesi başladığım rejimden falan eser kalmadı. Gece yaptığım kakaolu ıslak kekimden koca bir dilim, iki dilim sarımsaklı ekmek, peynir, reçel, elime ne geçerse yedim. Yedim işte ne yapayım, bugün de böyle oldu. Şimdi oturup yediklerimin kalorisini hesaplayıp ta moralimi de bozacak değilim. Yarın devam ederim ben bu rejimime.Ederim, ederiiiiim. Öyle başınızı falan sallamayın ederim diyorsam ederim. Hastayım işte anlasanıza. Burnum akıyor, sesim borazan gibi oldu, her yanım kırılıyor. E birde rejim yaparsam olmazki.

Ben bugün yine çok geç kalktım. Bu benim akşamları bir türlü, daha doğrusu geceleri bir türlü yatamamamdan kaynaklanıyor. Artık yapacak birşey yok. Bu gece erken yatmam, yarın da erken kalkmam lazım ama. Çünkü yarın okula gidip bakacağız, okuldan sonra o civardaki evlere falan bakacağız. İşimiz var yani. Bunların hepsini tamamlamak için de erken çıkmamız gerekiyor.
Of vallahi kafayı yer insan. Bizim çocuklar, yani aynı yaştaki üç çocuk, benim ve kızkardeşlerimin 14 yaşındaki çocuklarımız bu sene biraz(?) geçinemedikleri için sıkıntıya girdik desem yeridir. Koca danalar birbirleri ile geçinemiyorlar bir türlü. Alıp veremedikleri neyse...Biraz önce kızkardeşim aradı da, Samsun a gidecez ya yeğenimin düğünü için, orada bunlar ne yapacak, kavga ederler, gelmeseler mi falan dedi de, bende onun için sıkıldım. Şeytan diyoki otur oturduğun yerde. Hiç bir yere kımıldama. Ama işte, büyüğünün de düğününe gitmemiştim. Şimdi küçüğüne bari gitmem lazım. Onun ne suçu var ki.
Biraz fazla sıkıntılı bir yazı oldu bugünkü. Ben en güzeli bugün daha fazla yazmayayım. Yarın görüşürüz.

Güzel kalın.

Hiç yorum yok: