22 Ağustos 2007 Çarşamba

Olağan günlerden birisi

Bugün olağan, alalade günlerden birisi idi dersem doğru olacak. Aslında hem olağan ve hem de olağan dışı. Olağan çünkü herhangi bir olağanüstü bir şey yapmadım, olağan dışı çünkü gerçekten birşey yapmadım ve yattım uyudum. Çok karmaşık bir anlatım oldu değil mi? Anlattığım gibi işte. bgün birkaç saat uyudum. Dün gece çok geç yatmıştım, bu nedenle olsa gerek gözümü açamadım. Uzun süre bilgisayar başında direndikten sonra yatağa gittim ve uyudum.

Ben oldum olası gündüz uykusunu sevmem. Keza aslında gece gündüz farketmez, uykuyu sevmiyorum. Aslında uykuda geçen zaman benim için boşa geçen bir zmanmış gibi geliyor. Neyi dolduracaksam...Öyle geliyor işte. Halbuki güzellik vs. için onca açıklamalar yapıyor, öğütler veriyorum. Bunların içinde iyi bir uyku önemli bir yer oluşturuyor. Ama siz gelinde bunu bana anlatın anlatabilirseniz. Uyumak için artık tüm enerjimizn sonuna kadar tükenmesi lazım. Hele hele gündüz uykusu hak getire çok ama çok nadirdir benim gündüz vakti uyuduğum. Eğer gündüz uyuyorsam da aslında vardır bir kırıklık, üşütme.

Yalnız birşeyi de söylemeden geçmeyeyim. Uyuduktan sonra vallahi yüzüme gözüme renk geldi. Sonbaharın sarı yapraklarını andırıyordum. Üstelikte ağaçtaki sarı yaprak değil, ağaçtan düşümüş te yerde üzerine birkaç kez basılmış sarı yapraklar gibiydim. Ancak uykudan sonra aynaya şöyle tesdüfen baktığımda birde ne göreyim. Yüzüm aydınlanmış, renk gelmiş, sonbaharın ezilmiş sarı yapraklarından birden bire ilkbaharın taze açan yeşil yapraklarına dönmüşüm. Üstelikde ağacında sapasağlam ve yemyeşil bir yaprak gibi.

Gönül rahatlığı içerisinde uykuların sizlerle olmasını diliyorum.

http://www.europey.com editörü

Hiç yorum yok: