23 Ağustos 2007 Perşembe

Yıllık izin


İnsan izinde olunca her gün sanki aynı geçiyor gibi geliyor insana. Gerçi çalışınca da farklı değil ama, evde olunca daha rutin geçiyor. Bugün F.hanım gelmedi. Bu hafta boyunca da gelmeyecek.Malum kızının düğünü var. Bu hafta için gelemeyeceğini bildirdi. Yapacak bir şey yok, evlendirecek kızını. Dolayısı ile işler bana kaldı. Sabah kalktım, önce üst katı bir güzel sildim ve süpürdüm. Ardından alt katı sildim ve süpürdüm. Özlemişim herhalde temizlik yapmayı.Sonra oturdum yine bilgisayarın başına.

Bu arada çocuklar her zamanki gibi bir evde, bir dışarda geçirdiler zamanlarını. Akşam üzeri şöyle bir hareket olsun diye dışarı çıktım. Biraz yürüyüş yaptım. İ. de gel dedim ama, haber saatiymiş, gelmek istemedi. Ne yapalım bende yalnız çıktım. Hemde kızlar ne yapıyor, nerelerde bir bakayım istedim. Kızlar dediğim E.ve arkadaşları. Hani site kapalı, güvenli ya, akşam saat onbire kadar dışarda kalıyorlar. Bizde daha alışamadık butür şeylere, merak ediyoruz haliyle.

Her neyse dönüşümde de bir hamaratlık tuttu beni. Aslında dışarı çıkmadan önce tutmuştu da hamur mayalamış ve öyle çıkmıştım. Dönüşümde şöööle güzel bir patatesli-peynirli pohaça ve bisküi pastası yaptım. Bunların tariflerini burada yazmayacağım. Çeşit ve lezzet bloğuma bakabilirsiniz. Tamamen kendi tarifim.Her ikiside çok güzel oldu. Çocuklar daha bisküili pastanın tadına bakmadılar ama, pohaçayı yediler. Ve söyledikleri üffffff, yediğimiz en güzel pohaça idi dediler. Benden söylemesi, http://cesitvelezzet.blogspot.com u ziyaret ederseniz, tariflerimi bulabilirsiniz.

Her zaman ağız tadınız yerinde olsun dileklerimle.

http://www.Europey.com editörü.

Hiç yorum yok: